Antwoordservice

Diensten Inbound

Wilt u dat uw klanten u via meerdere kanalen kunnen bereiken, maar heeft u zelf geen tijd om ze op te vangen? Dan kunt u onze medewerkers inschakelen! Het is tegenwoordig essentieel om via meerdere kanalen beschikbaar te zijn. Consumenten kennen de technologische mogelijkheden steeds beter en verwachten dat bedrijven tegemoetkomen aan al hun wensen en elk moment beschikbaar zijn. Wij begrijpen dat het veeleisend is om dit intern te regelen en bieden uw bedrijf daarom een beschikbaarheid aan via telefoon, chat, e-mail en social media.

Vertoont het aantal inkomende oproepen een stijgende lijn dankzij de groei van uw onderneming? Ervaart u problemen met het tijdig beantwoorden van alle oproepen? Wij bieden u een oplossing! Onze medewerkers handelen alle gesprekken professioneel af en geven u hier terugkoppeling over.


Hoe pakken wij het aan?
Om alle inkomende oproepen succesvol af te kunnen handelen is het natuurlijk erg belangrijk dat we over alle nodige informatie over uw onderneming beschikken. Onze medewerkers krijgen trainingen, zodat zij kennis maken met uw bedrijf en uw klanten goed te woord kunnen staan. Vervolgens zullen zij uw klanten voorzien van  de juiste informatie, orders opnemen, doorverbinden of een terugbelverzoek aanmaken.

Meer informatie over deze dienst? Vraag het aan Christiaan!

9:-17:30 Mon - Fri

+31 30 800 92 19

Bel voor meer informatie

Stuur ons een app

Voor meer informatie

Scroll to Top