Diensten

Hét Outbound Call Center

Tulip Elite biedt diverse outbound diensten aan in ons callcenter. Stel, u heeft een goed product dat u wilt verkopen, maar u heeft er zelf geen tijd voor. Of misschien is uw bedrijf zo snel gegroeid dat het onmogelijk is geworden om alle klanten op tijd te woord te staan. Wilt u een nieuw product op de markt brengen en wilt u weten of er interesse voor is? Voor al deze vraagstukken en scenario’s kunt u ons outbound callcenter inschakelen! De verschillende outbound mogelijkheden van ons callcenter en onze aanpak lichten we graag verder toe.

U kunt voor diverse inbound diensten ons callcenter inschakelen

ANTWOORDSERVICE

Stijgt het aantal inkomende oproepen dankzij de groei van uw onderneming? Ervaart u problemen met het tijdig beantwoorden van alle oproepen? Wij bieden u een oplossing door de antwoordservice van onze opdrachtgevers over te nemen!

SOCIAL MEDIA WEBCARE

Tegenwoordig zijn klanten overal. Via verschillende sociale mediakanalen uiten klanten hun mening over bedrijven, stellen ze vragen of discussiëren ze erop los. Kunt u dat niet meer bijbenen? Wij helpen u graag met onze social media webcare.

LIVE CHAT

De veranderingen in communicatie hebben ervoor gezorgd dat klanten tegenwoordig graag via live chat communiceren. Klanten willen direct reactie en daar zorgen wij voor met onze live chats. Met onze getrainde medewerkers staan we u graag te woord.

E-MAIL

Voor zakelijke communicatie is het gebruik van e-mail nog altijd het meest toegankelijk. Een gevolg is dat bedrijven vaak kampen met overvolle mailboxen. Wij helpen u om uw mailboxen leeg te houden. Email op tijd antwoorden is cruciaal in klantbeleving.

U kunt voor diverse outbound diensten ons callcenter inschakelen

TELESALES

Heeft u een aantrekkelijk product dat u middels telefonische verkoop onder de aandacht van uw potentiële klanten wilt brengen? Wij nemen graag namens u contact op met uw klanten met onze outbound telesales.

TELEFONISCHE ENQUETES

Wilt u op een goedkope manier te weten komen of uw klanten een door u nieuw ontwikkeld product interessant vinden? U kunt ons inzetten om telefonische enquêtes voor u af te nemen en zorgvuldig af te leveren.

LEADGENERATIE

Heeft u behoefte aan zakelijke en particuliere leads om uw potentiële klanten te bereiken? Wij zorgen voor nieuwe leads terwijl u zich focust op uw kernactiviteiten! Kwalitatieve leads waar je u tegen zegt en verder mee komt.

AFSPRAKEN PLANNEN

Werkt uw bedrijf op basis van afspraken en verliezen jullie te veel tijd met het inplannen van afspraken? Dat hoeft niet langer zo door te gaan, wij kunnen uw agenda van u overnemen. We nemen uw planning graag uıt handen.

Veelgestelde Vragen

Hebben jullie een eigen belsysteem?

Ja. U kunt ervoor kiezen om ons belsysteem te gebruiken. Het voordeel is dat u zelf nergens aan hoeft te denken, alles wordt door ons geregeld. Klik hier om direct een offerte aan te vragen voor onze inbound diensten als outbound diensten

Kunnen wij meeluisteren met jullie callagents?

Ja. Wij maken gebruik van de laatste technologie en stellen het voor onze relaties mogelijk om live met onze callagents mee te luisteren. Ook kunnen eerder gedane gesprekken teruggeluisterd worden.

Rapporteren jullie alle resultaten?

Ja en jullie krijgen ook de mogelijkheid om zelf rapportages uit te draaien. Zo kunnen jullie ook alles bijhouden indien gewenst.

Kunnen we ook ons eigen belsysteem gebruiken?

Ja. Het is mogelijk om uw eigen belsysteem te gebruiken. Natuurlijk heeft dit een positief effect op de prijs die wij van u gaan vragen. Klik hier om direct een offerte aan te vragen.

Houden jullie rekening met het Bel-me-niet Register?

Ja. Wij gebruiken data met opt-in toestemming. Dat betekent dat consumenten daadwerkelijk toestemming hebben gegeven voor het raadplegen van hun gegevens.

Werken jullie ook voor Vlaamse opdrachtgevers?

Jazeker! Wij hebben ook een Vlaamse partner, namelijk Onafhankelijk Adviesplatform. Daarnaast hebben we Vlaamse medewerkers en zij werken op projecten waarbij contact wordt gelegd met klanten in België.

Hoe verloopt het contact gedurende een project?

U krijgt een eigen contactpersoon aangewezen. Deze persoon staat altijd voor u klaar en is dus altijd te bereiken.

Kan ik jullie persoonlijk spreken voor meer informatie?

Heel graag zelfs! U kunt telefonisch contact opnemen, mailen of heel simpel langskomen op ons hoofdkantoor in Utrecht.

Draaien jullie tegelijkertijd meerdere projecten?

Ja. Wij hebben meerdere vestigingen en genoeg medewerkers om tegelijkertijd meerdere inbound en outbound projecten te laten draaien.

Hoe pakken jullie de verdeling van projecten aan?

Onze medewerkers worden regelmatig getraind en zijn in staat om zowel inbound als outbound projecten succesvol af te kunnen ronden. Op het moment dat ons callcenter gaat starten met een nieuw project, kijken we naar de beschikbaarheid van onze medewerkers. Nieuwe projecten worden zoveel mogelijk op dezelfde vestiging gestart, zodat het maximale eruit gehaald kan worden.

Neem contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen helpen

De outbound diensten van ons callcenter worden verricht in verschillende vestigingen. Wij zijn gevestigd in Turkije, België en beschikken over een vestiging in Utrecht. Neem contact met ons op en vraag een offerte aan om de mogelijkheden van ons outbound callcenter voor uw bedrijf te bespreken.

Scroll to Top