

Voor zakelijke communicatie is het gebruik van e-mail nog altijd het meest toegankelijk. Een gevolg is dat bedrijven vaak kampen met overvolle mailboxen en geen tijd hebben om alle e-mails binnen dezelfde dag te beantwoorden. Klanten krijgen hierdoor een te late reactie en dat kan op den duur leiden tot een lagere omzet wegens minder klanten.
Klanten vinden het tegenwoordig namelijk niet meer bevredigend om binnen 24 uur reactie te krijgen op hun e-mail. Zij verwachten doorgaans reactie binnen 1 uur terwijl de gemiddelde reactietijd van bedrijven hoger dan 12 uur is! Een vertraagde of uitblijvende reactie zorgt voor ontevredenheid bij klanten en wij willen u graag helpen om dit te voorkomen.
Wat kunt u van ons verwachten?
Wij kunnen een overgroot deel van uw binnenkomende e-mails direct namens u beantwoorden. Dit deel wordt natuurlijk nog groter indien u ons een overzicht kunt geven van de meest gestelde vragen. Deze lijst met vragen werken wij ook regelmatig bij, zodat we op den duur uw klanten nog efficiënter en sneller kunnen bedienen. De e-mail afhandeling gebeurt volledig volgens uw wensen. U kunt zelf kiezen tussen welke tijden en met welke tone of voice de e-mails worden beantwoord.