

De verandering in communicatie heeft er mede toe geleid dat live chat tegenwoordig het meest favoriete communicatiekanaal van klanten is geworden. Klanten vinden het niet meer voldoende om binnen 24 uur antwoord op hun vragen te krijgen, zij willen direct geholpen worden. Een oplossing hiervoor is het aanbieden van live chat via de website. Zo wordt de klant direct tevredengesteld en is de kans op succes hoger. Indien u ervoor kiest om uw klanttevredenheid en conversie te verhogen middels het aanbieden van live chat, is het belangrijk dat dit zorgvuldig wordt gedaan. Klanten verwachten namelijk dat er snel gereageerd wordt. Wordt er te laat of helemaal niet gereageerd? Dan is de kans groot dat u de klant kwijtraakt, want lange wachttijden en geen reactie zorgt voor een frustrerende ervaring bij klanten.
Wat kunt u van ons verwachten?
- 100% reactie en een ruime beschikbaarheid
- Korte reactietijd dankzij het gebruik van standaard sjablonen
- Persoonlijke behandeling van uw klanten
- Kopie van de chat via e-mail, zodat klanten het gesprek op elk gewenst moment kunnen nalezen