

Tegenwoordig zijn klanten overal. Via verschillende social media kanalen uiten klanten hun mening over bedrijven, stellen vragen of discussiëren erop los. Hieraan deelnemen en reageren is essentieel voor bedrijven. Uw activiteiten op social media zijn namelijk van grote invloed op uw online imago. Klanten zullen de voorkeur geven aan bedrijven die hun stem horen en op deze manier hun tevredenheid verhogen. Hoe kan dit gedaan worden? Door heel simpel online aanwezig te zijn, snel te reageren op positieve berichten en negatieve berichten niet te negeren! Zo maakt u het verschil voor uw klanten en zult u zien dat uw naamsbekendheid en reputatie op den duur vergroot worden.
Voor de meeste bedrijven is het onmogelijk om elk moment actief te zijn op social media. Heeft u wel voldoende tijd om zelf berichten te plaatsen, maar merkt u dat u er niet aan toekomt om tijdig op klanten te reageren? Onze social media specialisten nemen het graag van u over.
Wat kunt u van ons verwachten?
Wij kunnen meerdere social media kanalen van u overnemen en namens uw bedrijf reageren op berichten/opmerkingen van klanten en dagelijks controleren wat er over uw bedrijf of producten wordt gezegd op social media. Zo kunnen we tijdig reageren op klachten en voorkomen dat uw bedrijf een negatief imago ontwikkelt.
Social media kanalen die wij van u kunnen overnemen:
|
|