Email

Diensten Inbound

Wilt u dat uw klanten u via meerdere kanalen kunnen bereiken, maar heeft u zelf geen tijd om ze op te vangen? Dan kunt u onze medewerkers inschakelen! Het is tegenwoordig essentieel om via meerdere kanalen beschikbaar te zijn. Consumenten kennen de technologische mogelijkheden steeds beter en verwachten dat bedrijven tegemoetkomen aan al hun wensen en elk moment beschikbaar zijn. Wij begrijpen dat het veeleisend is om dit intern te regelen en bieden uw bedrijf daarom een beschikbaarheid aan via telefoon, chat, e-mail en social media.

Voor zakelijke communicatie is het gebruik van e-mail nog altijd het meest toegankelijk. Een gevolg is dat bedrijven vaak kampen met overvolle mailboxen en geen tijd hebben om alle e-mails binnen dezelfde dag te beantwoorden. Klanten krijgen hierdoor een te late reactie en dat kan op den duur leiden tot een lagere omzet wegens minder klanten. 

Klanten vinden het tegenwoordig namelijk niet meer bevredigend om binnen 24 uur reactie te krijgen op hun e-mail. Zij verwachten doorgaans reactie binnen 1 uur terwijl de gemiddelde reactietijd van bedrijven hoger dan 12 uur is! Een vertraagde of uitblijvende reactie zorgt voor ontevredenheid bij klanten en wij willen u graag helpen om dit te voorkomen.


Wat kunt u van ons verwachten?

Wij kunnen een overgroot deel van uw binnenkomende e-mails direct namens u beantwoorden. Dit deel wordt natuurlijk nog groter indien u ons een overzicht kunt geven van de meest gestelde vragen. Deze lijst met vragen werken wij ook regelmatig bij, zodat we op den duur uw klanten nog efficiënter en sneller kunnen bedienen. De e-mail afhandeling gebeurt volledig volgens uw wensen. U kunt zelf kiezen tussen welke tijden en met welke tone of voice de e-mails worden beantwoord.

Meer informatie over deze dienst? Vraag het aan Selma!

9:-17:30 Mon - Fri

+31 30 800 92 19

Bel voor meer informatie

Stuur ons een app

Voor meer informatie

Scroll to Top