Live Chat
Diensten Inbound
Wilt u dat uw klanten u via meerdere kanalen kunnen bereiken, maar heeft u zelf geen tijd om ze op te vangen? Dan kunt u onze medewerkers inschakelen! Het is tegenwoordig essentieel om via meerdere kanalen beschikbaar te zijn. Consumenten kennen de technologische mogelijkheden steeds beter en verwachten dat bedrijven tegemoetkomen aan al hun wensen en elk moment beschikbaar zijn. Wij begrijpen dat het veeleisend is om dit intern te regelen en bieden uw bedrijf daarom een beschikbaarheid aan via telefoon, chat, e-mail en social media.
INBOUND
OUTBOUND
De verandering in communicatie heeft er mede toe geleid dat live chat tegenwoordig het meest favoriete communicatiekanaal van klanten is geworden. Klanten vinden het niet meer voldoende om binnen 24 uur antwoord op hun vragen te krijgen, zij willen direct geholpen worden. Een oplossing hiervoor is het aanbieden van live chat via de website. Zo wordt de klant direct tevredengesteld en is de kans op succes hoger. Indien u ervoor kiest om uw klanttevredenheid en conversie te verhogen middels het aanbieden van live chat, is het belangrijk dat dit zorgvuldig wordt gedaan. Klanten verwachten namelijk dat er snel gereageerd wordt. Wordt er te laat of helemaal niet gereageerd? Dan is de kans groot dat u de klant kwijtraakt, want lange wachttijden en geen reactie zorgt voor een frustrerende ervaring bij klanten.
Wat kunt u van ons verwachten?
– 100% reactie en een ruime beschikbaarheid
– Korte reactietijd dankzij het gebruik van standaard sjablonen
– Persoonlijke behandeling van uw klanten
– Kopie van de chat via e-mail, zodat klanten het gesprek op elk gewenst moment kunnen nalezen

Meer informatie over deze dienst? Vraag het aan Selma!
9:-17:30 Mon - Fri
+31 30 800 92 19
Bel voor meer informatie
Stuur ons een app
Voor meer informatie