Over Tulip Elite
Het uitbesteden van klantcontact processen is de laatste jaren erg in trek, met name doordat het veel voordelen met zich meebrengt. Naast het feit dat bedrijven kunnen focussen op hun eigen kernactiviteiten zorgt het ook voor een enorme kostenbesparing. Immers, het inrichten van een nieuwe afdeling en het trainen van personeel kost veel tijd en geld. Als reactie op deze groeiende vraag is Tulip Elite in 2017 opgericht: een Nederlands callcenter dat gespecialiseerd is in klantcontact. Sinds de oprichting is Tulip Elite erg gegroeid en zijn meerdere internationale vestigingen geopend. Tot op heden hebben we verschillende soorten projecten mogen afronden en dat heeft er ook aan bijgedragen dat wij nu de juiste kennis en ervaring hebben om zowel outbound als inbound projecten succesvol af te kunnen ronden.
ANNO 2020
hebben wij ons hoofdkantoor in Utrecht waar wij onze relaties ontvangen om persoonlijk alle wensen en mogelijkheden te bespreken. Daarnaast hebben we internationaal onze vestigingen van waaruit het klantcontact wordt onderhouden door onze ambitieuze en jonge medewerkers. Zij worden uitgebreid getraind en opgeleid, zodat zij allen in staat zijn om de klanten van onze relaties op een professionele manier te woord te staan.
Klik hieronder voor onze kennismakingsvideo
Klik hieronder voor ons interview met iş Dunyasi
ONZE MISSIE, VISIE & KERNWAARDEN
Sinds de oprichting hebben wij een duidelijk doel voor ogen. Als bedrijf vinden we het dan ook erg belangrijk dat dit doel door al onze medewerkers wordt gedeeld en nageleefd. Om het voor onszelf en onze medewerkers duidelijker te krijgen hebben wij ons bestaansrecht, actieplan en waarden uitgewerkt. Op deze manier zorgen wij ervoor dat we telkens herinnerd worden aan hetgeen we samen willen bereiken
ONZE MISSIE
Het realiseren van een gecontroleerde groei door alle opdrachtgevers, die graag profiteren van de voordelen van offshoring, te voorzien in hun behoefte en de hoogste kwaliteit te bieden.
ONZE VISIE
Bij Tulip Elite hebben we een duidelijke visie op hoe wij onze missie in de praktijk gaan realiseren. Wij streven ernaar om te allen tijde meer op kwaliteit te focussen dan op kwantiteit. De kwaliteit zal gewaarborgd worden dankzij onze gekwalificeerde medewerkers die allen verplichte trainingen afronden en examens afronden. Ook zullen de belangen van onze opdrachtgevers altijd hoog in het vaandel staan. Wij streven ernaar om al onze opdrachtgevers te leren kennen, zodat we goed begrijpen wat de verwachtingen zijn en hier vervolgens aan kunnen tegemoetkomen. Voor elke opdrachtgever zullen wij een persoonlijke aanpak hanteren en ervoor zorgen dat we een relatie op lange termijn bouwen waarbij we de voordelen van offshoring kunnen aantonen. Waar wij over vijf jaar bekend om zullen zijn? Om het feit dat wij niet de grootste, maar wel de beste zijn in deze sector in Turkije!
ONZE KERNWAARDEN
Onze kernwaarden zijn een belangrijk deel van ons bedrijf, want ze maken ons tot wie wij zijn en geven vorm aan de manier waarop wij zaken aanpakken. Binnen Tulip Elite geloven wij in de volgende vijf kernwaarden:
Wij zien het samenwerken met onze opdrachtgevers en medewerkers als de sleutel tot succes. Wij hanteren voor elke opdrachtgever een persoonlijke aanpak en werken nauw samen, zodat we de behoeften van onze opdrachtgevers niet uit het oog verliezen. Ook geven we onze medewerkers de mogelijkheid om mee te denken, zodat we samen het beste resultaat kunnen leveren!
Eerlijkheid tegenover onze opdrachtgevers en hun klanten is voor ons erg belangrijk. Wij misleiden onze gesprekspartners niet, want eerlijkheid duurt nog altijd het langst! Daarnaast is eerlijkheid over de tarieven ook van belang voor ons. Offshoring levert nou eenmaal een voordeel op en alle opdrachtgevers dienen hier ook over geïnformeerd te worden.
Al onze medewerkers streven een continue verbetering van de kwaliteit na. Ons managementteam controleert regelmatig de kwaliteit van alle gesprekken en onze call agents worden regelmatig getraind en geëxamineerd. Door genoeg tijd te besteden aan kwaliteitsmanagement gaan wij voor de beste kwaliteit en we nemen geen genoegen met ‘een beetje goed’!
İs een belangrijke factor bij het bepalen van ons succes. Wij geloven erin dat we meer kunnen bereiken wanneer onze medewerkers graag en gemotiveerd aan het werk gaan.
Komt terug in de wijze waarop wij handelen. In elke situatie hanteren wij een effectieve en doeltreffende aanpak en doen wij er alles aan om onszelf verder te ontwikkelen.